Да отделя ли пари за реклама на бизнеса си и откъде да ги взема!?

пари на заемЗапочнали сте някакъв нов, оригинален и сериозен бизнес, за който сте мечтали. Въпреки всички предварителни сметки, парите свършват точно след като заделите пари за 100 визитки. На друтия ден можем да ви намерим в офиса, да се чудите на кого да дадете визитка, за да ви стане клиент. Но никой не звъни по телефона и не пише на мейла. Изводът е логичен, дори и бизнес идеята ви да е оригинална и велика, на вас ви трябва публичност и тя идва през…рекламата.

Много млади бизнеси си казват, че те смело могат да минат без реклама, защото това са „излишни пари, наляти в чужди джобове”. Ако се абстрахираме от стандартните клишета, рекламата ви е много необходима. Тя еонова тънко ножче, което се използва умело, за да може да се оформи визията на вашата работа пред клиента. Няма дейност, в която рекламата не може да помогне. Тук вече започват и въпросите…

– Колко пари да отделя? – сложно е да се каже. Вероятно колкото и да ви кажем, че трябва да отделите, докато им гледате като разход, всеки лев ще ви е загуба. Рекламата е всъщност инвестиция, без която трудно можете да подкарате бизнеса си. Колкото инвестирате, те ще се върнат, стига да сте направили правилните ходове.

– Кой ще се занимае с планирането? – сигурно е привлекателно това пак да сте вие, за да можете да спестите пари, заедно с това да проконтролирате всичко. Груба грешка, която ще ви струва скъпо. Научете се, че няма как да разбирате от всичко и ако това вече го знаете, научете се да се доверявате на хората и да им вменявате задачи. Ако не можете да го направите, рано или късно, вие ще експлоадирате.

– Колко ще ми продаде рекламата? – най-често задаваният въпрос. Ако трябва да сме честни, николко. Ако се мъчите да направите такава реклама, която да хване клиента за носа и да го набута във вашия сайт/магазин, за да ви стане вечен роб и покорен финансов слуга, такъв тип популяризация е невъзможна. Който ви я обещава – бърка дълбото в незнанието ви и си играе с доверието ви. Рекламата продава, но всеки план за евентуална възвращаемост е строго индивидуален, почти уникален за всяка кампания.

– Откъде да взема пари? Най-доброто място за взимане на пари е печалбата, която имате след първите продажби. Ако такива все още няма, защо не заложите на бърз заем, който да ви даде начален капитал? Вижте повече за пари на заем.

Винаги гледайте напред и планирайте реклама, с оглед бъдещи, а не настоящи продажби. Някога вие ще станете лидер във вашия сегмент, но това може да се случи само, ако успеете да го предвидите. Не се оставяйте на песимизма си.

http://burzi-krediti.com/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *